Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Обсуждение автомобилей Volvo S80 (с 2007 г.), V70 (с 2008 г.) и XC 70 (с 2008 г.)
Ответить
Аватара пользователя
vadzim
Сообщения: 121
Зарегистрирован: 14.01.2015 15:38
Авто: XC70 D5 2008
GSM: 29-6707337
Имя: Вадзім
№ клубной карты: 198
Откуда: Мінск
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 1 раз

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение vadzim »

Атрымалася такая сітуацыя, што пакінуў у гаражы машыну з ключом у замку і не зачыніў дзверы. Мабыць гарэлі прыборы, падсветка, дзіўна, што сама праз нейкі час не вырубіла, заўсёды ж здаецца праз нейкі час атрубаецца ўсё. Карацей сеў аккум. Піша, што разраджаны і даступны абмежаваны рэжым. Нічога не ўключаецца. Ключ з замка не дастаецца. Як у такім рэжыме правільна зняць і падзарадзіць аккум, каб не было ніякіх наступстваў? ХС70 2008.
Па пошуку бачыў, што пішуць, што важна каб пры падключэнні быў ключ у замку, хтосці наадварот, каб не быў. Як правільна?
Архітэктурнае праектаванне, дызайн
Аватара пользователя
Lokima
Иностранец
Сообщения: 1435
Зарегистрирован: 15.09.2009 09:34
Авто: Volvo 850 T5,Volvo 242DL
GSM: +375447481203
Имя: Максим
Откуда: Латвия-Юрмала-Минск
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 1 раз

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение Lokima »

Прикури машину,не достанешь никак
Марка «Вольво» стоит особняком - на таких авто ездят не пацаны, а серьезные и уважаемые люди!

NORTH STAR GARAGE на Радиальной


INSTAGRAM NORTH STAR GARAGE
Аватара пользователя
vadzim
Сообщения: 121
Зарегистрирован: 14.01.2015 15:38
Авто: XC70 D5 2008
GSM: 29-6707337
Имя: Вадзім
№ клубной карты: 198
Откуда: Мінск
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 1 раз

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение vadzim »

Lokima писал(а): Прикури машину,не достанешь никак
Аккум здымаць на зарадку з вынятым ключом? Пасля зарадкі ставіць з ключом у замку ці без?
Архітэктурнае праектаванне, дызайн
Аватара пользователя
Notzeal
Сообщения: 12428
Зарегистрирован: 13.03.2010 12:12
Авто: Volvo XC60 13" D4 AWD
GSM: 8-029-3237597
Имя: Юрий К.
№ клубной карты: 182
Откуда: РБ, Минск-Жодино
Контактная информация:

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение Notzeal »

vadzim, просто накинь зарядное (или провода с другой тачки) на клеммы аккума и подожди минут 15-20, должна пропасть надпись с приборки, что аккум разряжен. Вот и весь сказ. Заводить в таком подключении НЕЛЬЗЯ! Для заводки минус должен быть на массе, а не на аккуме
ИзображениеИзображение
хтпп://auto.onliner.by/2015/05/15/dtp-6127 хттпс://youtu.be/L7asWX6RXZo?t=17

Изображение
Аватара пользователя
boing626
Сообщения: 2169
Зарегистрирован: 26.07.2016 22:14
Авто: ХС90 D5 09
GSM: 2632292
Имя: Валерий
№ клубной карты: 5502
Откуда: Минск
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение boing626 »

vadzim писал(а): Атрымалася такая сітуацыя
https://www.drive2.ru/b/1159999/
Наш комрад писал yagger-doublebug :) :) :)
Аватара пользователя
vadzim
Сообщения: 121
Зарегистрирован: 14.01.2015 15:38
Авто: XC70 D5 2008
GSM: 29-6707337
Имя: Вадзім
№ клубной карты: 198
Откуда: Мінск
Благодарил (а): 6 раз
Поблагодарили: 1 раз

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение vadzim »

boing626 писал(а):
vadzim писал(а): Атрымалася такая сітуацыя
https://www.drive2.ru/b/1159999/
Наш комрад писал yagger-doublebug :) :) :)
О дзякуй! Зняць та я зняў, падключыўшы правадамі другі аккум, дастаў ключ, пасля адключыў аккум, праз 5 хвілін, але як перад тым як падключаць яго пасля зарадкі ўставіць ключ у пазіцыю 2, гэта ж кнопкай робіцца, а машына абясточана
Архітэктурнае праектаванне, дызайн
Аватара пользователя
boing626
Сообщения: 2169
Зарегистрирован: 26.07.2016 22:14
Авто: ХС90 D5 09
GSM: 2632292
Имя: Валерий
№ клубной карты: 5502
Откуда: Минск
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Адключэнне/падключэнне аккумулятара

Сообщение boing626 »

vadzim писал(а): О дзякуй!
А вы зайдите к yagger-doublebug в тему...Наверняка он вам ответит :) :) :)
Ответить

Вернуться в «S80N (07-), V70 III (08-), XC70 III (08-)»